LG LEX8 prvi nano TV

Bez autora
Sep 16 2010

Južnokorejski proizvođač elektronike LG prikazao je na najvećem evropskom Sajmu potrošačke elektronike IFA u Berlinu, nano televizor od 8,8 milimetara, sa nano osvetljenjem. U tako tanak televizor, LG je uspeo da smesti ne samo LCD ekran, nego i LED osvetljenje cele površine, koje se posebno isključuje. Novi uređaj nosi oznaku LEX8 i to je prvi LG TV aparat koji koristi nano osvetljenje. LCD ekran sada ima „film” sa tačkicama nano-veličine koje su u mogućnosti da svetlost reflektuje ujednačeno, bolje nego uobičajeno LED pozadinsko osvetljenje. Osim toga, novi LG TV ima i novu funkciju za kontrolisanje zatamnjenja, kontrasta i jasnoće slike. Kompanija „LG elektroniks” je saopštila je da je, prema rezultatima prodaje u prvoj polovini 2010. godine, na prvom mestu na tržištu monitora u Srbiji. Sa tržišnim učešćem od 26,63 odsto u vrednosti prodaje i 24,87 odsto u količini, LG je krajem juna prestigao svoje konkurente na tržištu monitora u Srbiji.

LG LEX8 prvi nano TVJužnokorejski proizvođač elektronike LG prikazao je na najvećem evropskom Sajmu potrošačke elektronike IFA u Berlinu, nano televizor od 8,8 milimetara, sa nano osvetljenjem.

U tako tanak televizor, LG je uspeo da smesti ne samo LCD ekran, nego i LED osvetljenje cele površine, koje se posebno isključuje.

Novi uređaj nosi oznaku LEX8 i to je prvi LG TV aparat koji koristi nano osvetljenje. LCD ekran sada ima „film” sa tačkicama nano-veličine koje su u mogućnosti da svetlost reflektuje ujednačeno, bolje nego uobičajeno LED pozadinsko osvetljenje.

Osim toga, novi LG TV ima i novu funkciju za kontrolisanje zatamnjenja, kontrasta i jasnoće slike.

LG prvi na tržištu monitora u Srbiji

Kompanija „LG elektroniks” je saopštila je da je, prema rezultatima prodaje u prvoj polovini 2010. godine, na prvom mestu na tržištu monitora u Srbiji.

Sa tržišnim učešćem od 26,63 odsto u vrednosti prodaje i 24,87 odsto u količini, LG je krajem juna prestigao svoje konkurente na tržištu monitora u Srbiji.

Podaci za drugi kvartal ove godine su još bolji: 37,1 odsto tržišnog učešća u količini i 43,49 odsto u vrednosti prodaje, navedeno je u saopštenju LG-a.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik